Veelgestelde vragen

De meest gestelde vragen heeft Twee Ons Geluk voor je uitgeschreven. Zit je vraag er niet bij of is je

vraag niet genoeg beantwoord stuur dan een mailtje naar klantenservice@tweeonsgeluk.nl of bel / WhatsApp naar

078-6471073

.

Hoe kan ik betalen?
-Ideal
-Credit Card
-PayPal
-Mister Cash
-Sepa Incasso; Je geeft Twee Ons Geluk een goedkeuring om het bedrag automatisch af te laten schrijven van je rekening.
-Vooruitbetaling; Geen reader of pinpas bij de hand? Dan kun je heel gemakkelijk bestellen door middel van vooruitbetaling. De factuur ontvang je direct na de bestelling in de mail. Het bedrag dient binnen 7 werkdagen op de rekening te zijn bijgeschreven.
Na ontvangst van het bedrag wordt de bestelling binnen 1-3 werkdagen verzonden. 

Kan het ingepakt worden?
Ja natuurlijk! Plaats een extra opmerking bij je bestelling en Twee Ons Geluk pakt het GRATIS én leuk voor je in. Zet je er ook bij in welk thema Twee Ons Geluk het mag inpakken?! Zoals bijvoorbeeld een verjaardag, geboorte, moederdag, Sinterklaas of noem maar op.

Ik wil de bestelling op een bepaalde dag ontvangen, kan dat?
Dat kan zeer zeker. Bij je bestelling kun je de datum aangeven wanneer je je bestelling wilt ontvangen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de post mocht deze er langer over doen dan normaliter.
LET OP! Bij ieder product staat de levertijd aangegeven. Dit zal binnen 1-5 werkdagen zijn. 90% van de bestellingen worden op de eerste werkdag direct verzonden, echter door drukte kan het voorkomen dat het 2 of zelfs 3 werkdagen kan duren. Heeft je bestelling spoed en wil je deze op de 2e of 3e werkdag ontvangen is dat altijd mogelijk. Geef wel een telefoontje van te voren zodat je bestelling eruit gepakt kan worden. Alleen de datum aangeven is dan niet voldoende, omdat dit niet gezien wordt op het eerste gezicht. 

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen € 2,95 / € 3,95 voor brievenbuspost en € 5,95 voor pakketpost Nederland. Geen verzendkosten vanaf € 60,00.
De verzendkosten voor België en Duitsland bedragen € 9,95. Vanaf € 150,00 geen verzendkosten.
Twee Ons Geluk also ships to other countries. We can check the shipment costs for you. Please send an email and we will let you know as soon as possible.

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
-Twee Ons Geluk werkt samen met Post NL / My Parcel. Deze zal de bestelling dan ook bij jou thuisbezorgen, of op een ander adres dat je hebt aangegeven. Via My Parcel ontvang je de verzendcode op de mail, zodat je kan nakijken wanneer en hoe laat het pakketje binnenkomt.
-Het is mogelijk de bestelling bij Twee Ons Geluk af te halen, in de winkel in Puttershoek. De winkel zit gevestigd in het winkelcentrum van Puttershoek.
-Afhalen bij een afhaalpunt. Altijd handig al je overdag niet (veel) thuis bent. Bij de opmerkingen (bij het afronden van de bestelling) geef je de winkel en eventueel het adres door van het afhaalpunt bij jou in de buurt. Het pakketje wordt dan daar afgeleverd. Heb erg! Bij het afhalen, dien je altijd een legitimatiebewijs mee te nemen, dit om diefstal te voorkomen.
-In de Hoeksche Waard is het mogelijk om je bestelling thuis bezorgd te krijgen. In Puttershoek en Maasdam zijn de bezorgkosten gratis. De andere dorpen vragen we € 3,50 bezorgkosten.

Ik heb kleding besteld in de webshop welke van de winkel Zilverschoontje afkomstig zijn, hoe gaat het in zijn werk?
Zilverschoontje en Twee Ons Geluk hebben de handen in een geslagen in het kader samen zijn we sterk tijdens het Corona virus. Heb je een of meerdere producten van Zilverschoontje bestelt bij Twee Ons Geluk, dan hoef je verder niets te doen. Twee Ons Geluk en Zilverschoontje regelen dit onderling. Je bestelling zal op normale wijze verzonden worden, zoals je van Twee Ons Geluk gewend bent. Producten van beide winkels worden samengevoegd en in een pakket verzonden. 

De kleding is niet naar wens, wat moet ik doen?
De kleding mag je in originele staat terugsturen, zoals onderaan deze pagina staat vermeld. De kleding van zowel Twee Ons Geluk als Zilverschoontje mag retour worden gestuurd naar Twee Ons Geluk. Het adres staat op het retourformulier aangegeven. Uiteraard dienen de kledingstukken schoon te zijn, ongedragen en geen vieze geuren.

Er is iets verkeerd gegaan, kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Indien de bestelling reeds betaald is, kan Twee Ons Geluk hier geen artikelen meer aan toevoegen. Maar je kan wel een nieuwe bestelling plaatsen. Indien de bestelling binnen 24 uur is, én de bestelling is nog niet verzonden, zal Twee Ons Geluk deze samenvoegen. Het teveel betaalde bedrag aan verzendkosten zal Twee Ons Geluk dan naar je terugstorten. 

Er is een product niet op voorraad, kunnen de andere producten wel opgestuurd worden?
Bestellingen worden COMPLEET verzonden. Wanneer mogelijk, staat bij het product aangegeven wanneer de verwachting is dat het weer binnenkomt. Kan je niet wachten op de andere producten plaats dan een aparte bestelling. 
 

Mijn bestelling is toch niet naar wens, kan het teruggestuurd worden?
In de originele verpakking en in nieuwe staat kan het pakket teruggestuurd worden. Het product mag niet beschadigd zijn. Breng Twee Ons Geluk hiervan zo spoedig mogelijk per e-mail op de hoogte. Na ontvangst van het product binnen 14 dagen, en indien het voldoet aan de voorwaarden, zal Twee Ons Geluk het bedrag binnen 5 werkdagen terugstorten op je rekening. De verzendkosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening. Komt de bestelling in zijn geheel retour dan betaalt Twee Ons Geluk de verzendkosten die je hebt betaald bij het plaatsen van je bestelling terug. De verzendkosten voor het retour sturen zijn dus voor eigen rekening. Download het retourformulier onderaan de website en stuur deze mee met je bestelling.
LET OP!! Oorbellen, delicatesse en BIBS spenen mogen niet geretourneerd worden i.v.m. hygiene.

Binnen welke periode kan ik mijn bestelling retourneren?
Is je bestelling niet naar wens? Dan mag deze uiteraard geretourneerd worden. Binnen 14 dagen na ontvangst van je pakketje dien je een melding te maken van het retour. Na de melding heb je nog 14 dagen de tijd om het product de retourneren. Je dient ALTIJD een melding te maken plus het retourformulier mee te sturen. 

Ik heb geen bevestiging ontvangen na mijn betaling, klopt dat?
Zodra je betaling is gedaan ontvang je binnen een paar minuten een automatische bevestiging van je bestelling op de mail. Zodra wij je bestelling in behandeling nemen ontvang je altijd nog een persoonlijk mailtje. Het kan voorkomen, vooral bij een Gmail-account maar bij andere is dit ook zeker mogelijk, dat de mailtjes in de spam of de reclamebox belanden. Het kan ook zijn dat je te snel hebt weggeklikt na je betaling, dan komt er ook geen bevestiging. Stuur gerust een mailtje, zodat Twee Ons Geluk het alsnog kan doormailen.

Ik heb een klacht, wat nu?
Je kunt je klacht mailen naar info@tweeonsgeluk.nl en dan komt Twee Ons Geluk er samen met jou vast en zeker uit.

Overige vragen?
Voor overige vragen kan je Twee Ons Geluk een e-mail of WhatsApp sturen of een belletje geven. Twee Ons Geluk streeft ernaar om je e-mail binnen 1 - 2 werkdagen te beantwoorden.

klantenservice@tweeonsgeluk

078-6471073
Verzendkosten

Nederland

Brievenbuspost: € 2,95 / € 3,95
Pakketpost: € 6,95

Belgie & Duitsland

Brievenbuspost: € 5,95 / € 8,95
Pakketpost: € 8,95
Producten | Bestelinformatie | Veelgestelde vragen | Algemene Voorwaarden | Over Ons | Veiligheid & Privacy | Contact