Foutmelding Bestelling

01-09-2015 om 08:13 uur

Het komt steeds vaker voor dat als je via Safari een bestelling plaatst, dat je een foutmelding krijgt na de betaling. Deze melding geeft aan dat je met ons contact op moet nemen. 

Het bedrag wordt afgeschreven en de bestelling komt ook bij ons binnen. Je krijgt alleen niet automatisch een bevestiging ervan. Heel vervelend, maar dit probleem ligt bij Safari. Wij kunnen er helemaal niets aan veranderen / doen.

Wat je moet doen als er je de foutmelding krijgt is terug gaan naar een pagina ervoor. Dan schiet hij wel door en komt de automatische bevestiging alsnog. Heb je het al weggeklikt, geen zorgen! De bevestiging wordt dan met de hand gemaakt.

Is het bedrag bij jou afgeschreven dan is er niets aan de hand. Wij krijgen wel de melding dus je bestelling wordt netjes opgepakt en verwerkt. 

Wil je je bestelling dezelfde dag / "snel" bezorgd hebben is het slim om ons een mailtje te sturen met je naam, adresgegevens en de afschrijving. Dan kunnen we het gelijk voor je nakijken. Anders duurt het 1 - 3 werkdagen. 

Excuus voor het ongemak!

Producten | Bestelinformatie | Veelgestelde vragen | Algemene Voorwaarden | Kika Beren | Over Ons | Veiligheid & Privacy | Contact